יום רביעי, 2 בינואר 2019

יפה לך מאפה


כשמרפים קצת מהמושכות ונותנים לחיים להוביל, אפשר למצוא מקומות מופלאים. הנה לדוגמה לפני כשבועיים, בזמן ששוטטתי באזור הצפון הישן בתל-אביב ובחנתי בניינים מטופחים בהם הייתי שמחה לגור, נקרתה על דרכי מאפיית בוטיק קסומה וטרייה בשם The Showroom Bakehouse, ברחוב פנקס 3.


בהיותי להוטה אחר דברי מאפה ומיני מתיקה, נכנסתי לשם תיכף ומיד, ועיניי נפלו על טורים ריחניים של עוגיות שוקולד צ'יפס גדולות ועסיסיות, בסגנון האמריקאי הנהנתני, שהגשימו אחד לאחד את החלומות גדושי השוקולד והבצק הפריך שלי. Pillow Cookies, עוגיות כרית, זהו שמן של העוגיות המפתות, על שום צורתן דמוית הכרית העגולה, המלמדת גם על הבטן התפוחה שמופיעה אחרי שזוללים מהן. 


לצד העוגיות המושלמות הבחנתי גם במבחר של דונאטס עם מילויים וקישוטים מושקעים וכן בקרואסונים בטעמים מלוחים למרבה ההפתעה. כולם היו נאים לעין ומשובבי אף, אולם לא אליהם התאוויתי. התמקדתי במטרה והתברר לי שהעוגיות מוצעות בטעמים שונים. יצר הגרגרנות גבר עליי ורכשתי לי עוגיות בשני טעמים – עוגייה עם שלושה טעמי שוקולד צ'יפס ואגוזים ועוגייה עם שוקולד צ'יפס וחמאת בוטנים. הראשונה כבשה את חכי – רכה ועמוסה בשוקולד נימוח ועשיר מבפנים וכולה פריכות עדינה מבחוץ, וגם השנייה הייתה משובחת.  


מאז חלפו כבר אי אלו עוגיות במורד הקיבה, ותוך שבועיים כבר ניקבתי כחמישה ניקובים בכרטיסיית העוגיות שלי. העוגייה העשירית היא בחינם, אז יש לי מוטיבציה. אחרי שחקרתי קצת באינטרנט, התברר לי שמדובר בעצם בסניף של מאפיית בוטיק שנמצאת ליד כיכר רבין וחמקה איכשהו מגלאי המאפים שלי. הסניף בפנקס מעוצב בסגנון נקי ונעים, ואפשר גם לשבת במקום ולטבול את המאפה בקפה. בתור מי שחייבת משהו מתוק על הבוקר, זו באמת התגשמות החלום האמריקאי שלי.



    


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה